Office365.png

Office 365

Microsoft nově plány Office 365 přejmenoval na Microsoft 365! Vyberte si z mnoha plánů třeba standardní instalaci kancelářských aplikací (např. Word, Excel, PowerPoint...) přímo pro Vaše firemní počítače, tablety nebo chytré telefony, nebo si zvolte online služby, jako třeba týmovou komunikaci Teams, firemní elektronickou poštu, sdílené kalendáře, týmové i projektové weby, správu dokumentů, audio i videokonference, datová úložiště nebo online kancelářské aplikace apod.

Vyberte si plán  >  Microsoft 365 Pro firmy - pro firmy do 300 uživatelů 
  >  Microsoft 365 Enterprise - pro větší firmy bez omezení počtu uživatelů 

Office 365 obsahuje mnoho volitelných služeb

S Microsoft 365 můžete rychle začít využívat i jen jednotlivé online služby, jako Exchange, SharePoint nebo Skype pro Firmy. Nemusíte kupovat žádné nákladné IT zařízení. Microsoft zajišťuje běh služeb s 99,90% garancí a dle vysokých bezpečnostních standardů. 

Vyzkoušejte Microsoft 365 zdarma

Microsoft 365 můžete zdarma na měsíc vyzkoušet
v rámci programu Microsoft 365 Business Standard až pro 25 uživatelských licencí.

Vyzkoušet Microsoft 365

Pro objednání Office 365 volejte na telefonní číslo 606 794 203 nebo prostřednictvím formuláře zašlete své požadavky.

 

Microsoft 365 pro firmy - pro podnikatele a firmy do 300 uživatelů (dříve plány Business)

V rámci plánů Micorosoft 365 pro firmy můžete vybírat z následujících tří plánů.

Programy

Microsoft 365 pro firmy

Microsoft 365
Business Basic

(dříve Office 365 Business Essentials)

Microsoft 365
Apps pro firmy
(dříve Office 365 Business)

Microsoft 365 Business Standard

(dříve ​Office 365
Business Premium)

4,20 EUR*)

8,80 EUR*)

10,50 EUR*)

Plné nainstalované Office
(Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) až na 5 PC nebo Mac 1)
 

 

 

Access

 

Instalace až na 5 tabletech a 5 chytrých telefonech  

Office online (Word, Excel, PowerPoint)

Ukládání a sdílení souborů - úložiště 1TB
(pro každého uživatele)

Firemní e-mail (Exchange, kalendář, kontakty)

2)

 

Online komunikace, videokonference, chat 
(Skype pro firmy)

 

Intranetové web stránky pro sdílení dokumentů a informací, týmové weby  (SharePoint)

 

Řešení pro moderní komunikaci a spolupráci týmů (Microsoft Teams) - týmový projektový chat, projektové úložiště dokumentace a poznámek

 

Tvorba vlastních mobilních a webových aplikací (PowerApps) - aplikace pro Android, iOS, Windows Phone s možností připojení na apliakce třetích stran i vlastní data 3)

 

Vytváření pracovních procesů (Microsoft Flow) - nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání oznámení na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti

 

Systém pro objednávání schůzek (Microsoft Bookings) - webová stránka umožňující zákazníkům vyhledat Vaše dostupné termíny a rezervovat si schůzku 24 hodin denně.

 

 

Jednoduché CRM (Outlook Customer Manager) - sledování informací o obchodních vztazích se zákazníky přímo v prostředí Microsoft Outlook - obsah schůzek, e-mail korespondence, úkoly atd.

 

 

Podniková sociální síť (Yammer) -  pokročilá podpora, zabezpečení, správa

 

Integrace Active Directory až pro 300 uživatelů - správa pověření a oprávnění uživatelů, jednotné přihlašování a synchronizace pomocí služby Active Directory 

24/7 telefonická podpora od Microsoftu - pro kritické situace

*) Všechny ceny jsou bez DPH za uživatele a měsíc při roční platbě

 

Vybrané cenové plány lze vzájemně libovolně dle potřeby kombinovat (i s plány Enterprise). 

 

Microsoft 365 Enterprise - pro podnikatele a firmy bez omezení počtu uživatelů

V rámci Microsoft 365 Enterprise můžete vybírat z následujících tří plánů

Enterprise programy

Microsoft 365

Office 365

E1

 

Microsoft 365 Apps pro velké organizace

(dříve Office 365
Pro Plus)

Office 365

E3

 

6,70 EUR*)

12,80 EUR*)

19,70 EUR*)

Plné nainstalované Office
(Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) až na 5 PC nebo Mac
 


plus Access**)


plus Access**)

Instalace až na 5 tabletech a 5 chytrých telefonech  

Office online (Word, Excel, PowerPoint)

Ukládání a sdílení souborů - úložiště 1TB
(pro každého uživatele)

Firemní e-mail (Exchange, kalendář, kontakty)

2)
plán 1

 

plán 2

Online komunikace, videokonference, chat 
(Skype pro firmy)

 

Intranetové web stránky pro sdílení dokumentů a informací, týmové weby  (SharePoint)

 

Řešení pro moderní komunikaci a spolupráci týmů (Microsoft Teams) - týmový projektový chat, projektové úložiště dokumentace a poznámek

 

Tvorba vlastních mobilních a webových aplikací (PowerApps) - aplikace pro Android, iOS, Windows Phone s možností připojení na apliakce třetích stran i vlastní data 3)

 

Vytváření pracovních procesů (Microsoft Flow) - nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání oznámení na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti

 

Podniková sociální síť (Yammer) -  pokročilá podpora, zabezpečení, správa

 

Integrace Active Directory pro neomezený počet uživatelů - správa pověření a oprávnění uživatelů, jednotné přihlašování a synchronizace pomocí služby Active Directory 

24/7 telefonická podpora od Microsoftu - pro všechny situace

Aplikace pro plánování a řízení pracovních směn (StaffHUB) - pro manažery provozu a zaměstnance na plánování a aktualizace pracovních směn a sdílení informací

 

Funkce Business Intelligence pro zjišťování (Power Query), analýzu (Power Pivot) a vizualizaci (Power View, Power Map) v Excelu  

Podpora hybridních scénářů a licencování

Podpora sdílené aktivace Office na počítačích (RDS)  

Funkce pro správu přístupových práv k informacím, archivaci a uchovávání dokumentů (eDiscovery)

Ochrana před únikem dat - proti přeposílání zpráv a jejich šifrování - RMS (Right Management Service), DLP (Data Loss Prevention)  

Podnikový videoportál pro ukládání a sdílení podnikových videí ve firmě  

*) Všechny ceny jsou bez DPH za uživatele a měsíc při roční platbě
**) pouze pro PC

1) Na počítače Mac je aktuálně k dispozici verze Office for Mac 2016 v angličtině. Tato sada neobsahuje aplikaci Publisher a Access • 2) Uživatelé mohou k Exchange Online připojit lokálně instalované nejaktuálnější verze Outlook,. • 3) Starší verze Outlook  nemusí s Microsoft 365 fungovat nebo mohou mít při propojení s Microsoft 365 omezenou funkcionalitu.

Vybrané cenové plány lze vzájemně libovolně dle potřeby kombinovat (i s plány Business). Některé licence Enterprise plánů lze využít i pro licenční pokrytí on-premise aplikací. 

Vyzkoušejte Office 365 zdarma

Vyzkoušet Microsoft 365

Zdarma vyzkoušejte Microsoft 365 na měsíc v Microsoft 365 Bussines Standard až pro 25 uživatelů.

Hlavní přínosy Microsoft 365

  • Velká úspora času zaměstnanců
  • Možnost užívat na pěti počítačích PC nebo MAC a mobilních zařízeních (telefon, tablet)
  • Počet licencí měnitelný dle potřeby firmy
  • NIžší a předvídatelné provozní náklady
  • Sjednocení verzí kancelářských aplikací ve firmě
  • Zvýšení bezpečnosti ICT
  • Práce s aplikacemi offline i online
  • Plná podpora mobilní práce

Microsoft 365 se platí paušálním poplatkem (měsíčně nebo ročně) za každého uživatele, podobně např. jako předplacené služby mobilních operátorů, ale pro více uživatelů můžeme navrhnout i jiné rozdělení plateb. Některé aplikace (např. Word, Excel, PowerPoint atd.) se mohou instalovat přímo na zařízení (PC, MAC, tablet, mobilní telefon), s některými se pracuje online.

Funkcionality volitelné v plánech Microsoft 365

  1. Plně nainstalované aplikace Office 
    Plány obsahující aplikace Office (Word, Excel atd.) umožňují jejich nainstalování až na 5 počítačů PC nebo MAC. Aplikaci Office mobile můžete instalovat až na 5 telefonů a tabletů iPhone, iPad nebo zařízení s Android a Windows Phone. Máte možnost vždy využít aktuální verzi kancelářských aplikací. Zbavíte se tak navždy nejednotnosti verzí ve Vaší firmě a neustálého dokupování novějších verzí.
  2. Firemní mail 
    Plány s Exchange online obsahují funkcionality propracované firemní pošty s mnoha možnostmi pro filtrování, třídění a archivování pošty, vedení osobních kalendářů s různými formami pro jejich sdílení, evidování a řízení úkolů. K poště umožňují přistupovat i prostřednictvím oblíbeného Microsoft Outlooku. Microsoft 365 využívá k ochraně před infikováním prostřednictvím e-mailu vrstvu antispamové a antimalwarové ochrany v rámci globální sítě datových center. Získáte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a umožníte posílat přílohy až do 25 MB.
  3. Systém pro sdílení týmové informace
    Sdílené prostředí Microsoft Teams pro komunikaci a dokumenty a jiné informace členů Vašich týmů. Ideální pro práci z domova (homeoffice) nebo mezi vzdálenými pracovišti. Využívejte chat, video komunikaci i prostor pro týmové poznámky a dokumentaci. Umožňuje si vzájemně i sdílet obrazovky a jinak online spolupracovat.
  4. Ukládání a sdílení souborů 
  5. Součástí služby Microsoft 365 je 1TB úložiště OneDrive pro Firmy pro každého uživatele. Poskytuje přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Sdílet dokumenty lze s ostatními uživateli uvnitř organizace i mimo ni. Budete mít kontrolu nad tím, kdo může jednotlivé soubory zobrazit a upravit, a umožní Vám jednoduše synchronizovat soubory s počítači PC nebo Mac a mobilními zařízeními.
  6. Office online 
    Každý uživatel Office 365 může vytvářet a upravovat dokumenty ve Wordu, OneNotu, PowerPointu a Excelu v prohlížeči.
  7. Týmové weby 
    Se SharePoint Online a dalšími službami umožníte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a v 0,5 GB úložném prostoru (pro každého uživatele).
  8. Systém pro objednávání schůzek
    Webová služba Microsoft Bookings, přes kterou snadno spustíte objednávkovou webovou stránku, kde mohou zákazníci sami vyhledat Vaše dostupné termíny a rezervovat si schůzku 24 hodin denně. Řešení samo upozorňuje zaměstnance i zákazníky na termíny schůzek.
  9. Podniková sociální síť 
    Software pro spolupráci a podnikové aplikace Yammer vašim zaměstnancům umožní spojení se správnými lidmi, sdílení informací napříč týmy a organizaci všeho, co se týká řízení projektů.
  10. Vytváření pracovních procesů
    Systém Microsoft Flow pro snadné nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání automatických oznámení třeba na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti.
  11. Online komunikace
    Postupně ukončovaná služba Skype pro firmy umožní pořádat online schůzky se zvukem a video záznamem pomocí jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferenci. Budete moci komunikovat s kolegy i obchodními partnery, svolat firemní poradu kdykoli to bude třeba, aniž by se k Vám museli kolegové sjíždět. Se Skype pro firmy můžete pořádat videosemináře pro Vaše klienty.
  12. Active Directory 
  13. S Active Directory (AAD) v Microsoft 365 můžete spravovat přihlašovací údaje a další oprávnění uživatelů.
  14. Spolehlivost 
    Buďte v klidu díky Smlouvě o úrovni služeb (SLA) Microsoft se zaručenou 99,9% dostupností s finanční zárukou.
  15. Funckionality BI
    S BI funkcionalitami budete mít nástroje pro interaktivní a intuitivní získávání a analýzu dat i jejich vizualizaci.