OCM_CRM_s.png

Evidence vztahů s partnery a zákazníky (CRM )

Každá firma by měla evidovat informace, které ji umožní lépe porozumět svým zákazníkům, dodavatelům i partnerům. Sledujte o čem s nimi komunikujete, na čem aktuálně spolupracujete nebo co jste spolu dosáhli. Takové systémy (označované jako CRM) bývají ale nákladné. Pro podnikatele a menší firmy ale takové řešení máme a dokonce téměř zadarmo. V rámci Microsoft Office 365 dodáme CRM řešení, které využívá doplňku Outlook Customer Manager.

Ukázka Outlook Customer Manager

Řešení Outlook Customer Manager umožňuje zaměstnancům evidovat, sledovat a postupně rozvíjet 

vztahy se svými zákazníky. Informace se zobrazují standardně v Outlooku, kde se uživateli zobrazuje historie veškeré interakce se zákazníky nebo obchodními partnery a vedou se zde úkoly, upomínky, poznámky i informace o připravovaných a realizovaných obchodech. Pracovníci tak mají přehled o všem podstatném na jednom místě a systém jim navíc pomáhá hlídat, aby vše splnili včas a k oboustranné spokojenosti. Údaje lze dle potřeby i sdílet mezi kolegy.

 

S informacemi mohou uživatelé pracovat prostřednictvím počítače a mohou si i stáhnout mobilní aplikaci, která jim umožní mít vše u sebe i kdekoli na cestách. 

Customer Manager součástí Outlook

Jak službu získat

Microsoft rozvíjí a postupně doplňuje služby Office 365. Licence k Outlook Customer Manager jsou nyní bezplatně již součástí plánu Office 365 Business Premium.

 

Chcete o CRM s využitím Outlook Customer Manager bližší informace, nebo chcete službu objednat? Kontaktujte nás. Můžeme Vám samozřejmě po dohodě také systém nastavit.