Office365.png

Office 365

Systém Office 365 pro firmy i podnikatele nabízí jak SW aplikace, tak i služby. Vyberte si běžnou instalaci kancelářských aplikací (např. Word, Excel, PowerPoint...) přímo na firemní počítače, tablety nebo chytré telefony, nebo služby, které zajišťují firemní elektronickou poštu, sdílené kalendáře, týmové i projektové weby, správu dokumentů, audio i videokonference nebo datová úložiště.

Vyberte si plán  >  Office 365 Business - pro firmy do 300 uživatelů 
  >  Office 365 Enterprise - pro firmy bez omezení počtu uživatelů 

Office 365 obsahuje mnoho volitelných služeb

S Office 365 můžete začít využívat i moderní online technologie, jako je Exchange, SharePoint, Skype pro Firmy. Neinvestujte do nákupu vlastních serverů ani softwaru, nestarejte se o jejich údržbu, provoz i opravy. Provozní starosti nechte na Microsoft, který zajišťuje běh služeb s 99,90% garancí a dle vysokých bezpečnostních standardů. Těšte se stále z nových služeb (odkaz na anglickou roadmap), které Microsoft doplňuje.

Vyzkoušejte Office 365 zdarma

Vyzkoušet Office 365

Zdarma vyzkoušejte Office 365 na měsíc v Office 365 Bussines Premium až pro 25 uživatelů.

Pro objednání Office 365 volejte na telefonní číslo 606 794 203 nebo prostřednictvím formuláře zašlete své požadavky.

 

Office 365 Business - pro podnikatele a firmy do 300 uživatelů

V rámci plánů Office 365 Business můžete vybírat z následujících tří plánů.

Business programy

Office 365

Office 365
Business Essentials

Office 365
Business

Office 365
Business Premium

4,20 EUR*)

8,80 EUR*)

10,50 EUR*)

Plné nainstalované Office
(Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) až na 5 PC nebo Mac 1)
 

 

 

Access

 

Instalace až na 5 tabletech a 5 chytrých telefonech  

Office online (Word, Excel, PowerPoint)

Ukládání a sdílení souborů - úložiště 1TB
(pro každého uživatele)

Firemní e-mail (Exchange, kalendář, kontakty)

2)

 

Online komunikace, videokonference, chat 
(Skype pro firmy)

 

Intranetové web stránky pro sdílení dokumentů a informací, týmové weby  (SharePoint)

 

Řešení pro moderní komunikaci a spolupráci týmů (Microsoft Teams) - týmový projektový chat, projektové úložiště dokumentace a poznámek

 

Tvorba vlastních mobilních a webových aplikací (PowerApps) - aplikace pro Android, iOS, Windows Phone s možností připojení na apliakce třetích stran i vlastní data 3)

 

Vytváření pracovních procesů (Microsoft Flow) - nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání oznámení na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti

 

Systém pro objednávání schůzek (Microsoft Bookings) - webová stránka umožňující zákazníkům vyhledat Vaše dostupné termíny a rezervovat si schůzku 24 hodin denně.

 

 

Jednoduché CRM (Outlook Customer Manager) - sledování informací o obchodních vztazích se zákazníky přímo v prostředí Microsoft Outlook - obsah schůzek, e-mail korespondence, úkoly atd.

 

 

Podniková sociální síť (Yammer) -  pokročilá podpora, zabezpečení, správa

 

Integrace Active Directory až pro 300 uživatelů - správa pověření a oprávnění uživatelů, jednotné přihlašování a synchronizace pomocí služby Active Directory 

24/7 telefonická podpora od Microsoftu - pro kritické situace

*) Všechny ceny jsou bez DPH za uživatele a měsíc při roční platbě

 

Vybrané cenové plány lze vzájemně libovolně dle potřeby kombinovat (i s plány Enterprise). 

Office 365 Enterprise - pro podnikatele a firmy bez omezení počtu uživatelů

V rámci Office 365 Enterprise můžete vybírat z následujících tří plánů

Enterprise programy

Office 365

Office 365 Enterprise E1

Office 365
Pro Plus

Office 365 Enterprise E3

6,70 EUR*)

12,90 EUR*)

19,70 EUR*)

Plné nainstalované Office
(Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) až na 5 PC nebo Mac
 


plus Access


plus Access

Instalace až na 5 tabletech a 5 chytrých telefonech  

Office online (Word, Excel, PowerPoint)

Ukládání a sdílení souborů - úložiště 1TB
(pro každého uživatele)

Firemní e-mail (Exchange, kalendář, kontakty)

2)

 

Online komunikace, videokonference, chat 
(Skype pro firmy)

 

Intranetové web stránky pro sdílení dokumentů a informací, týmové weby  (SharePoint)

 

Řešení pro moderní komunikaci a spolupráci týmů (Microsoft Teams) - týmový projektový chat, projektové úložiště dokumentace a poznámek

 

Tvorba vlastních mobilních a webových aplikací (PowerApps) - aplikace pro Android, iOS, Windows Phone s možností připojení na apliakce třetích stran i vlastní data 3)

 

Vytváření pracovních procesů (Microsoft Flow) - nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání oznámení na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti

 

Podniková sociální síť (Yammer) -  pokročilá podpora, zabezpečení, správa

 

Integrace Active Directory pro neomezený počet uživatelů - správa pověření a oprávnění uživatelů, jednotné přihlašování a synchronizace pomocí služby Active Directory 

24/7 telefonická podpora od Microsoftu - pro všechny situace

Aplikace pro plánování a řízení pracovních směn (StaffHUB) - pro manažery provozu a zaměstnance na plánování a aktualizace pracovních směn a sdílení informací

 

Funkce Business Intelligence pro zjišťování (Power Query), analýzu (Power Pivot) a vizualizaci (Power View, Power Map) v Excelu  

Podpora hybridních scénářů a licencování

Podpora sdílené aktivace Office na počítačích (RDS)  

Funkce pro správu přístupových práv k informacím, archivaci a uchovávání dokumentů (eDiscovery)

Ochrana před únikem dat - proti přeposílání zpráv a jejich šifrování - RMS (Right Management Service), DLP (Data Loss Prevention)  

Podnikový videoportál pro ukládání a sdílení podnikových videí ve firmě  

*) Všechny ceny jsou bez DPH za uživatele a měsíc při roční platbě

1) Na počítače Mac je aktuálně k dispozici verze Office for Mac 2016 v angličtině. Tato sada neobsahuje aplikaci Publisher a Access • 2) Uživatelé mohou k Exchange Online připojit lokálně instalované nejaktuálnější verze Outlook, Outlook 2013 a Outlook 2011 pro Mac. • 3) Starší verze Outlook ako Outlook 2010 nebo Outlook 2007 mohou mít při propojení s Office 365 v některých oblastech omezenou funkcionalitu.

Vybrané cenové plány lze vzájemně libovolně dle potřeby kombinovat (i s plány Business). Některé licence Enterprise plánů lze využít i pro licenční pokrytí on-premise aplikací. 

Vyzkoušejte Office 365 zdarma

Vyzkoušet Office 365

Zdarma vyzkoušejte Office 365 na měsíc v Office 365 Bussines Premium až pro 25 uživatelů.

Hlavní přínosy Office 365

  • Velká úspora času zaměstnanců
  • Možnost užívat na pěti počítačích PC nebo MAC a mobilních zařízeních (telefon, tablet)
  • Počet licencí měnitelný dle potřeby firmy
  • NIžší a předvídatelné provozní náklady
  • Sjednocení verzí kancelářských aplikací ve firmě
  • Zvýšení bezpečnosti ICT
  • Práce s aplikacemi offline i online
  • Plná podpora mobilní práce

Office 365 se platí paušálním poplatkem (měsíčně nebo ročně) za každého uživatele, podobně např. jako předplacené služby mobilních operátorů. Některé aplikace (např. Word, Excel, PowerPoint atd.) se instalují na zařízení (PC, MAC, tablet, chytrý telefon), s některými se pracuje online.

Funkcionality volitelné v plánech Office 365

  1. Plně nainstalované aplikace Office 
    Plány obsahující aplikace Office (Word, Excel atd.) umožňují jejich nainstalování až na 5 počítačů PC nebo MAC. Aplikaci Office mobile můžete instalovat až na 5 telefonů a tabletů iPhone, iPad nebo zařízení s Android a Windows Phone. Máte možnost vždy využít aktuální verzi kancelářských aplikací. Zbavíte se tak navždy nejednotnosti verzí ve Vaší firmě a neustálého dokupování novějších verzí.
  2. Firemní mail 
    Plány s Exchange online obsahují funkcionality propracované firemní pošty s mnoha možnostmi pro filtrování, třídění a archivování pošty, vedení osobních kalendářů s různými formami pro jejich sdílení, evidování a řízení úkolů. K poště umožňují přistupovat i prostřednictvím oblíbeného Microsoft Outlooku. Office 365 využívá k ochraně před infikováním prostřednictvím e-mailu vrstvu antispamové a antimalwarové ochrany v rámci globální sítě datových center. Získáte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a umožníte posílat přílohy až do 25 MB.
  3. Online komunikace
    Služba Skype pro firmy umožní pořádat online schůzky se zvukem a videem pomocí jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferenci. Budete moci komunikovat s kolegy i obchodními partnery, svolat firemní poradu kdykoli to bude třeba, aniž by se k Vám museli kolegové sjíždět. Se Skype pro firmy můžete pořádat videosemináře pro Vaše klienty.
  4. Ukládání a sdílení souborů 
    Součástí služby Office 365 je 1TB úložiště OneDrive pro Firmy pro každého uživatele. Poskytuje přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Sdílet dokumenty lze s ostatními uživateli uvnitř organizace i mimo ni. Budete mít kontrolu nad tím, kdo může jednotlivé soubory zobrazit a upravit, a umožní Vám jednoduše synchronizovat soubory s počítači PC nebo Mac a mobilními zařízeními.
  5. Office online 
    Každý uživatel Office 365 může vytvářet a upravovat dokumenty ve Wordu, OneNotu, PowerPointu a Excelu v prohlížeči.
  6. Týmové weby 
    Se SharePoint Online a dalšími službami umožníte uživatelům snadné použití a sdílení dokumentů v základním 1TB úložišti a v 0,5 GB úložném prostoru (pro každého uživatele).
  7. Systém pro objednávání schůzek
    Webová služba Microsoft Bookings, přes kterou snadno spustíte objednávkovou webovou stránku, kde mohou zákazníci sami vyhledat Vaše dostupné termíny a rezervovat si schůzku 24 hodin denně. Řešení samo upozorňuje zaměstnance i zákazníky na termíny schůzek.
  8. Podniková sociální síť 
    Software pro spolupráci a podnikové aplikace Yammer vašim zaměstnancům umožní spojení se správnými lidmi, sdílení informací napříč týmy a organizaci všeho, co se týká řízení projektů.
  9. Vytváření pracovních procesů
    Systém Microsoft Flow pro snadné nastavení automatických postupů mezi aplikacemi a službami pro získávání automatických oznámení třeba na mobilní zařízení, synchronizaci souborů, shromažďování údajů a další činnosti.
  10. Systém pro sdílení týmové informace
    Sdílený prostor Microsoft Teams pro komunikaci členů Vašich týmů na bázi chatu včetně prostoru pro týmové poznámky i dokumentaci.
  11. Active Directory 
    S Active Directory můžete spravovat přihlašovací údaje a oprávnění uživatelů.
  12. Spolehlivost 
    Buďte v klidu díky Smlouvě o úrovni služeb (SLA) se zaručenou 99,9% dostupností s finanční zárukou.
  13. Funckionality BI
    S BI funkcionalitami budete mít nástroje pro interaktivní a intuitivní získávání a analýzu dat i jejich vizualizaci.